BiebBoys zijn terug met de Grote BiebBoys Zomerchallenge

Ook deze zomer dagen de BiebBoys alle leerlingen van groep 3 t/m 8 uit om tijdens de zomervakantie met boeken en lezen bezig te zijn. Dit jaar proberen de BiebBoys tijdens de zomer hun talenten in te zetten om wereldrecords te verbreken. Maar ze kunnen wel wat hulp gebruiken!

Opnieuw een Zomerchallenge
De Grote BiebBoys Zomerchallenge is een mooi programma om vanuit de Bibliotheek aan te bieden aan de basisscholen in het werkgebied. De start vindt plaats in de klas. Leerkrachten kijken samen met hun leerlingen naar de video van de BiebBoys in de klas. Vervolgens gaan de leerlingen aan de slag met het bijbehorende lespakket. Alle kinderen krijgen de Grote BiebBoys Zomerchallenge-poster en het stickervel mee naar huis. Op de poster laten de BiebBoys op verschillende plekken hun talenten zien. Er staan tien toffe challenges en leesopdrachten op, voor thuis én voor in de Bibliotheek. Maar daar blijft het niet bij, er komt ook een Bibendo Mysteriespel online!

Doe mee en bestel het Grote BiebBoys Zomerchallenge pakket
Deze keer wordt de Zomerchallenge gekoppeld aan verschillende talenten die kinderen kunnen hebben. Idee daarachter is dat de challenge zoveel mogelijk kinderen aanspreekt. Enthousiast over dit leerzame programma? Plaats je bestelling!

Eenmalige conceptkosten (afhankelijk van groote werkgebied):
€ 190,- voor bibliotheken met een werkgebied van < 50.000
€ 240,- voor bibliotheken met een werkgebied van 50.000 - 100.000
€ 280,- voor bibliotheken met een werkgebied > 100.000

Het pakket bestaat uit:

• Video BiebBoys
  • Lespakket met lesbrief en lesmaterialen (digitaal)
  • De Grote BiebBoys Zomerchallenge-poster met tien uitdagende challenges en boekentips (A2 formaat – dubbelzijdig)
  • Stickervel challenges
  • Bibendo mysteriespel (digitaal) en in de vestiging (zelf afdrukken)
  • Bibendo mysteriespel poster (voor in de vestiging)
  • (online) MarCom toolkit (voor richting scholen)
  • (online) MarCom toolkit (voor richting eindgebruiker)
  • BiebBoys-tattoo (voor in de vestiging) (optioneel)
  • BiebBoys giveaway (voor in de vestiging) (optioneel)
  • BiebBoys-beachflag (voor in de vestiging) (optioneel)

Drukkosten per pakket (30 posters, 30 stickervellen): € 12,50

Optioneel:
Tattoos - 30 BiebBoys tattoos € 2,70
Giveaways - 20 stuks € 5,00 (insteek giveaway wordt later bekendgemaakt)
Aankleding vestiging - 1 beachflag € 40,-

Toolkits
De (online) MarCom toolkits helpen je bij de promotie van de grote BiebBoys Zomerchallenge. Je krijgt toegang tot een toolkit die ingezet kan worden om het onderwijs te bereiken én een toolkit die je gebruikt om de gehele campagne verder op de kaart te zetten en te promoten richting de eindgebruiker. Daarin word je dus volledig ontzorgd.

Rekenvoorbeeld
Een Bibliotheek met een werkgebied van meer dan 150.000 inwoners:
Eenmalige conceptkosten: € 280,-
20 pakketten: € 250,-
300 tattoos: € 27,-
10 beachflags: € 400,-

TOTAAL: € 957,-

Bestel nu!
Plaats je bestelling door een mail te sturen naar Jeannette Hofman. Bij je bestelling graag de volgende gegevens doorgeven:
- Naam Bibliotheek
- Naam contactpersoon
- Aantal pakketten en aantal tattoos, giveaways en/of beachflags

BiebBoys is een initiatief van de Bibliotheek Gelderland Zuid. De Grote BiebBoys Zomerchallenge wordt mede mogelijk gemaakt door het netwerk van Overijsselse Bibliotheken en het Gelders Bibliotheeknetwerk, in samenwerking met Rijnbrink. Meer informatie over dit initiatief? Neem contact op met Jeannette Hofman.