Webinar 'Dialoog in de Bibliotheek' - Save the date

De Bibliotheek is de geschikte plek voor dialoog en ontmoeting rond maatschappelijke thema’s. Een plek waar diverse groepen uit onze samenleving in gesprek kunnen gaan. Het is alleen niet altijd makkelijk om zo’n gesprek op een simpele en aantrekkelijke manier te programmeren. Daarom hebben Rijnbrink en Stichting Terra Nova – Democratisch Design de handen ineen geslagen om bibliotheken de mogelijkheid te bieden op een simpele, doeltreffende manier invulling te geven aan de dialoogfunctie. Hierover geven we op 5 november 2020 van 15.30 uur tot 16.30 uur een inspirerend webinar.

Tijdens dit webinar nemen we je mee in de wereld van Terra Nova (www.terra-nova.nl ). Terra Nova, onder andere bekend van het burgerschapsspel Terra Nova Minimaatschappij, vertelt over de tools die jij ook bij jou in de Bibliotheek kan inzetten om jouw bezoekers op een creatieve en laagdrempelige manier uit te nodigen in gesprek te gaan over (grote) maatschappelijke thema’s. Ook neemt Rijnbrink je mee in de plannen voor nieuwe dialoogproducten voor de Bibliotheek.

Reserveer dus op 5 november 2020 om 15.30 uur vast een uur in de agenda. Van de deelnemende bibliotheken maken er vier kans op een verzorgde workshop van Terra Nova op locatie.

Bekijk hier de uitnodiging en meld je aan!